27/4/2021

"Ihmiset lukevat sitä, mikä heitä kiinnostaa ja joskus se saattaa olla mainos." Tämä mainosmaailman edelläkävijän Howard Gossagen ikivihreä pätee myös sisältömarkkinointiin täydellisesti.

Kirjoittanut

Ville Heino

20/4/2021

Teini-ikäisen toimiston syntymäpäiväpuheen voisi hyvin aloittaa lainaamalla Søren Kirkegaardia, joka totesi, että "elämää voi ymmärtää vain katsomalla taaksepäin, mutta sitä on elettävä vain katsomalla eteenpäin".

Kirjoittanut

Sami Relander

26/3/2021

Kehnot käyttäjäkokemukset korpeavat ketä tahansa: huonon suunnittelun takia yksinkertaistenkin toimintojen suorittaminen verkkosivuilla voi tuntua toivottamalta tahtojen taistolta, jolloin parhaalta vaihtoehdolta tuntuu siirtyä muille sivustoille.

Kirjoittanut

Antti Niemelä

4/2/2021

Yritykseltäsi saattaa löytyä useampia digi- ja mainostoimistoja yhteistyökumppaneina, omat sisäiset vastuuhenkilöt sekä liuta muita enemmän tai vähemmän toiminnassa mukana pyöriviä tahoja. Kun keittiöstä löytyy monta kokkia, myös lopputulos voi olla... suuri yllätys. 

Kirjoittanut

4/2/2021

Maailma muuttui. Pysyvästi. Niin siinä kävi. Ehkä paremmaksi, ainakin erilaiseksi. Mutta muuttuiko markkinointi? Ja jos muuttui, niin miten ja miksi? Ja jos ei muuttunut, niin miksei ja mikä on edelleen relevanttia?

Kirjoittanut

Sami Relander

19/12/2020

Ensi kertaa kun sinut kohtasin, olit minulle jotain uutta ja tuntematonta. Aloitimme viestittelyn pikkuhiljaa, asiakaspäällikkö esiliinana. Mietin, että miltähän sinä näytät, kuinka vanha olet, mitä olet kokenut ja minne olet menossa.

Kirjoittanut

Eeva Hotta

19/12/2020

Yrityksen liiketoiminta ei kasva, jos kassaan ei tipu rahaa. Tuloslaskelman viimeiselle riville ei voida lisätä, että engagement ja sivustovierailut kasvoivat 49 %. Ihan liian usein kuvitellaan, että näyttävä digimarkkinointikampanja ja siihen liittyvä positiivinen pöhinä tuo yritykselle automaattisesti myyntiä – sillä näinhän se ei mene. 

Kirjoittanut

Tomi Rinne

Pysy mukana kehityskulussa

Tilaa uutiskirjeemme ja pysy ajan tasalla markkinoinnin, digipalveluiden ja muotoilun uutisista. Emme täytä sähköpostiasi, vaan lähetämme max. 1 kirjeen kuussa.