21/6/2021

Teknisillä 3D-animaatioilla on mahdollisuus havainnollistaa tuotteita ja niiden teknisiä ominaisuuksia. Animaatioon saa sulavasti upotettua tuotteen arvolupausta ja etuja näyttävän visuaalisessa muodossa – myynnin työkalu ei voisi olla tätä puhuttelevampi.

Kirjoittanut

Kaj Pärkkä

10/6/2021

Sisältöstrategiaa suunniteltaessa on hyvä miettiä, millaisista sisällöistä koostaa oman sisältöpalettinsa. Parhaat sisältöstrategiat sisältävät sekoituksen eri pituisia ja tyyppisiä sisältöjä. 

Kirjoittanut

Laura Marttila

31/5/2021

Kuinka innovaatio kaupallistetaan? Vinkkien avulla voit siivittää tuote- tai palveluideasi lentoon edullisin kustannuksin.

Kirjoittanut

Mats Långskog

19/5/2021

Ad World on maailman suurin verkossa pidettävä markkinointitapahtuma. Hiljattain pidetyssä tapahtumassa mielestäni korostuivat vuoden 2021 mullistukset digimarkkinoinnin saralla: mitattavuuteen ja mainonnan kohdentamiseen tulee merkittäviä muutoksia.

Kirjoittanut

Johannes Halminen

27/4/2021

"Ihmiset lukevat sitä, mikä heitä kiinnostaa ja joskus se saattaa olla mainos." Tämä mainosmaailman edelläkävijän Howard Gossagen ikivihreä pätee myös sisältömarkkinointiin täydellisesti.

Kirjoittanut

Ville Heino

20/4/2021

Teini-ikäisen toimiston syntymäpäiväpuheen voisi hyvin aloittaa lainaamalla Søren Kirkegaardia, joka totesi, että "elämää voi ymmärtää vain katsomalla taaksepäin, mutta sitä on elettävä vain katsomalla eteenpäin".

Kirjoittanut

Sami Relander

26/3/2021

Kehnot käyttäjäkokemukset korpeavat ketä tahansa: huonon suunnittelun takia yksinkertaistenkin toimintojen suorittaminen verkkosivuilla voi tuntua toivottamalta tahtojen taistolta, jolloin parhaalta vaihtoehdolta tuntuu siirtyä muille sivustoille.

Kirjoittanut

Antti Niemelä

4/2/2021

Yritykseltäsi saattaa löytyä useampia digi- ja mainostoimistoja yhteistyökumppaneina, omat sisäiset vastuuhenkilöt sekä liuta muita enemmän tai vähemmän toiminnassa mukana pyöriviä tahoja. Kun keittiöstä löytyy monta kokkia, myös lopputulos voi olla... suuri yllätys. 

Kirjoittanut

Noora Lehto

4/2/2021

Maailma muuttui. Pysyvästi. Niin siinä kävi. Ehkä paremmaksi, ainakin erilaiseksi. Mutta muuttuiko markkinointi? Ja jos muuttui, niin miten ja miksi? Ja jos ei muuttunut, niin miksei ja mikä on edelleen relevanttia?

Kirjoittanut

Sami Relander

19/12/2020

Ensi kertaa kun sinut kohtasin, olit minulle jotain uutta ja tuntematonta. Aloitimme viestittelyn pikkuhiljaa, asiakaspäällikkö esiliinana. Mietin, että miltähän sinä näytät, kuinka vanha olet, mitä olet kokenut ja minne olet menossa.

Kirjoittanut

Eeva Hotta

Pysy mukana kehityskulussa

Tilaa uutiskirjeemme ja pysy ajan tasalla markkinoinnin, digipalveluiden ja muotoilun uutisista. Lupaamme inspiroida ja innostaa, emme täyttää sähköpostiasi turhaan!