20.1.2021

Yritykseltäsi saattaa löytyä useampia digi- ja mainostoimistoja yhteistyökumppaneina, omat sisäiset vastuuhenkilöt sekä liuta muita enemmän tai vähemmän toiminnassa mukana pyöriviä tahoja. Kun keittiöstä löytyy monta kokkia, myös lopputulos voi olla... suuri yllätys. 

Kirjoittanut

Noora Lehto

11.2.2021

Maailma muuttui. Pysyvästi. Niin siinä kävi. Ehkä paremmaksi, ainakin erilaiseksi. Mutta muuttuiko markkinointi? Ja jos muuttui, niin miten ja miksi? Ja jos ei muuttunut, niin miksei ja mikä on edelleen relevanttia?

Kirjoittanut

Sami Relander

18.12.2020

Ensi kertaa kun sinut kohtasin, olit minulle jotain uutta ja tuntematonta. Aloitimme viestittelyn pikkuhiljaa, asiakaspäällikkö esiliinana. Mietin, että miltähän sinä näytät, kuinka vanha olet, mitä olet kokenut ja minne olet menossa.

Kirjoittanut

Eeva Hotta

3.2.2021

Yrityksen liiketoiminta ei kasva, jos kassaan ei tipu rahaa. Tuloslaskelman viimeiselle riville ei voida lisätä, että engagement ja sivustovierailut kasvoivat 49 %. Ihan liian usein kuvitellaan, että näyttävä digimarkkinointikampanja ja siihen liittyvä positiivinen pöhinä tuo yritykselle automaattisesti myyntiä – sillä näinhän se ei mene. 

Kirjoittanut

Tomi Rinne