Me olemme Buorre

Buorre tarkoittaa hyvää.

Haluamme tehdä hyvää liiketoiminnallenne. Siinä auttaa kokemus B2B- ja B2C-myynnistä, liiketoimintaosaaminen ja kyky olla aidosti mukana vaikka jo alkumetreiltä asti. 

Ammattilaisistamme koostuva erinomaisen hyvä mikstuura toteuttaa silmää, aikaa ja käyttöä kestäviä ratkaisuja. 

Olemme asiakaspäälliköitä, markkinoinnin strategisia suunnittelijoita, digivelhoja, teollisia muotoilijoita, graafisia suunnittelijoita, valokuvaajia, sisällöntuottajia, copywritereita, 3D-animaattoreita, käyttöliittymä- ja pakkaussuunnittelijoita ja koodareita.

Buorre pähkinänkuoressa

Me olemme Buorre

Perustettu 2007

Henkilöstö: 29

Luottoluokitus: AA

Toimistot: Helsinki, Vaasa, Kokkola, Seinäjoki

Arvomme

01

Rohkeus

tarkoittaa meille rohkeutta olla visionäärejä ja rohkeutta haastaa. Jokainen työntekijämme tuo näkemyksensä ja osaamisensa rohkeasti asiakkaan käyttöön ja uskaltaa tarvittaessa olla eri mieltä. Tämä asenne ajaa meitä jatkuvaan haastamiseen – parempiin tuloksiin ja parempaan huomiseen. Rohkeutta on myös Buorren toinen arvo, Avoimuus.

02

Avoimuus

on yksi rohkeuden korkeimmista muodoista. Olemme avoimia uusille ideoille ja ajatuksille. Pidämme toimintamme avoimena asiakkaitamme kohtaan: he saavat halutessaan avaimet tiedostoihin, projektien ajankäyttöön ja analytiikkaan. Avoimuus on rehellisyyttä. Teemme parhaamme toistemme ja asiakkaidemme eteen ja uskallamme avoimesti näyttää sen toteutumisen.

03

Vastuullisuus

on ymmärtää, että toimintamme vaikuttaa ympäröivään todellisuuteen, ja tahtoa vaikuttaa siihen positiivisesti. Kannamme vastuun työmme laadusta ja tahdomme kohdella toisiamme ja asiakkaitamme hyvin. Ymmärrämme työmme merkityksen asiakkaamme liiketoiminnalle ja viemme sitä vastuullisesti positiiviseen suuntaan.

Ajankohtaisia kuulumisia

  • 03/09/2019
    Arvoisat asiakkaamme! Ilolla ilmoitamme Buorren Helsingin tiimin muuttaneen Töölön toimitiloista niiden käytyä jatkuvan kasvun edessä vääjäämättä p...
  • Onko digitaalinen markkinointi turhaa
    27/05/2019
    Digimarkkinoinnin tavoitteet ja mittarit   Yrityksen liiketoiminta ei kasva, jos kassaan ei tipu rahaa. Tuloslaskelman viimeiselle riville ei v...
    blogi
  • Kokemuksia Awwwards-konferenssista - Pablo Stanley - The Faker You Are The More Succesful You Can Be
    16/05/2019
    Buorre oli mukana Awwwardsin San Franciscossa järjestämässä Digital Thinkers -konferenssissa, joka kokosi yhteen digimaailman asiantuntijoita ja suu...
    blogi
  • 02/05/2019
    Tehdään yhdessä hyvää! Buorre sekä tarkoittaa että tekee hyvää, ja taas on tullut aika näyttää se myös konkreettisesti. Buorren pro bono -ohjelma...
  • Buorre ja Visit Vaasa - matkailuesite
    29/04/2019
    Yli 500 asiakasta! Näin monen asiakkaan kanssa Buorre on vuosien aikana tehnyt yhteistyötä. Kiitos ihan kaikille – jokainen asiakkuus on ollut tä...
  • Buorre - Mitä se palvelumuotoilu ylipäätään on?
    02/04/2019
    Tähän kysymykseen ei yksiselitteistä vastausta taida tässäkään blogissa olla tarjolla, mutta ajatuksia ja pohdintaa sitäkin enemmän. Kiireisille...
    blogi
  • 18/02/2019
    Meitä buorrelaisia on yhteensä jo 30! Toimintamme on alueellisesti jakautunut neljälle paikkakunnalle ja laajan osaamisemme ansiosta asiantuntijamme o...
  • 25/01/2019
    Hyvin konseptoitu tuote mahdollistaa usein yrityksen koko liiketoiminnan ja tuloksellisen myynnin. Tuotekonseptointi sisältää monta haasteellista osa-...
    blogi
Ota
yhteys