Järjestimme viime viikolla iltatilaisuuden Vaasassa Mothers in Business yhteisölle. Kun teemana oli asiakaskokemus ja palvelumuotoilu, ei voi kun olla kiitollinen tällaisesta asiakaskokemuksesta ja palautteesta:

Eilen vierailimme kahden inspiroivan naisen – markkinointijohtaja Milla Monolan ja asiakaspäällikkö Sara Sillanpään – työpaikalla Buorressa. Buorressa työskennellään digitaalisuuden, markkinoinnin ja muotoilun parissa kolmenkymmenen osaajan voimin. Aiheena oli palvelumuotoilu, jolla tarkoitetaan tuotteiden ja palveluiden käyttäjälähtöistä kehittämistä muotoilun menetelmiä hyödyntäen. Tavoitteena on luoda kokemus, joka vastaa sekä käyttäjän että palveluntarjoajan tarpeita. Mielenkiintoinen ja hyödyllinen aihe meille kaikille! Vierailun aikana Sara ja Milla kertoivat käytännön esimerkein mistä kaikessa oikein on kyse. Lopuksi vielä workshoppailtiin aitojen aiheiden parissa ja tehtiin monta oivallusta erilaisista kehittämismahdollisuuksista! Kiitos kaikille osallistujille ja järjestäjille!

#mothersinbusiness #mibvaasa #buorre #designbybuorre #asiakaskokemus #palvelumuotoilu #servicedesign #customerexperience

Picture: 
External ID: 
10156364508054438
Ota
yhteys