Kasvu tähtäimessä

24 Pesula on itsepalvelupesula, jossa voi vaatteiden lisäksi pestä matot ja kaikki kodin suuret tekstiilit. Yrityksellä on liiketiloja useilla paikkakunnilla. 24 Pesula halusi raikastaa ilmettään ja kehittää toimintaansa. Näitä tekemään valittiin Buorre. Buorren toteuttamaan kokonaisuuteen kuului pesulakonseptin kehittäminen sekä graafisen ilmeen, markkinointimateriaalin ja pesulatilojen kokonaisvaltainen suunnittelu. Lopputuloksena yritys sai selkeän konseptin, jonka perusteella uusia pesuloita on suunniteltu. Konsepti on auttanut 24 Pesulaa entistä kannattavammaksi.

"Buorren kanssa luomamme konsepti on ollut hyvä. Se on parantanut asiakkaiden kuluttajakokemusta sekä tehnyt toiminnastamme kannattavampaa."

Asko Nevala, Toimitusjohtaja, 24 Pesula

Katso muita referenssejämme:

Mekaniikkasuunnittelu, Teollinen muotoilu

ABB

Lue lisää
Markkinointikampanjat, Digitaalinen markkinointi, Markkinoinnin strategiat

Minimani

Lue lisää
ABB Breakers & Switches
Teollinen muotoilu

ABB Breakers & Switches

Lue lisää
Valokuvaus, Digitaalinen markkinointi, Verkkosivut, Printti

Sievitalo

Lue lisää

Soita
meille