Buorre

Käyttöliittymäsuunnittelu

Markkinointimateriaalit

Teollinen muotoilu

Visuaalinen ilme

24 Pesula on itsepalvelupesula, jossa voi vaatteiden lisäksi pestä matot ja kaikki kodin suuret tekstiilit. Yrityksellä on liiketiloja useilla paikkakunnilla. 24 Pesula halusi raikastaa ilmettään ja kehittää toimintaansa. Näitä tekemään valittiin Buorre. Buorren toteuttamaan kokonaisuuteen kuului pesulakonseptin kehittäminen sekä graafisen ilmeen, markkinointimateriaalin ja pesulatilojen kokonaisvaltainen suunnittelu. Lopputuloksena yritys sai selkeän konseptin, jonka perusteella uusia pesuloita on suunniteltu. Konsepti on auttanut 24 Pesulaa entistä kannattavammaksi.
 Buorre
Syksyllä 2016 24 Pesula lanseerasi maailman ensimmäisen itsepalvelukäyttöön suunnitellun tasopesukoneen kovapohjaisille matoille. Ison maton pesu hoituu patentoidulla tasopesukoneella n. 20 minuutissa ja se on pesun jälkeen paitsi puhdas, myös käyttökuiva. Kone pesee max. 190 x 250 cm kovapohjaisen maton.

Buorre oli vahvasti mukana koneen muotoilussa, käytettävyyden kehittämisessä ja käyttöliittymän suunnittelussa.
 Buorre

"Buorren kanssa luomamme konsepti on ollut hyvä. Se on parantanut asiakkaiden kuluttajakokemusta sekä tehnyt toiminnastamme kannattavampaa."

Asko Nevala, Toimitusjohtaja, 24 Pesula

Ota
yhteys