Kemvit Oy halusi meiltä kokonaisvaltaista näkemystä ja ratkaisuja markkinointinsa kehittämiseen. Toteutimme Kemvitille ilmeuudistuksen, joka alkoi yritystunnuksen ja tuotemerkin uudistamisella sekä tuotepakkausten ja messukalusteiden suunnittelulla. Kemvit sai ilmeuudistuksen myötä logon ja graafisen ohjeiston, joka sisälsi typografian, käytettävät värit sekä markkinointiviestinnän elementit.

 

Pakkaussuunnittelun tuloksena uusittiin koko tuotevalikoiman etikettien grafiikat. Eri tuoteryhmien värikoodit määriteltiin siten, että erilaiset tuotteet on helppo tunnistaa, ja samalla koodivärit muodostavat toimivan kokonaisuuden. Tunnistettavien graafisten elementtien ansiosta tuotteet on helppo löytää hyllyltä.

 

Messuosaston suunnittelun lähtökohtana oli se, että samoja rakenteita voi käyttää useamman kerran. Siksi kalusteiden tuli olla liikuteltavia ja sekä materiaalien että ulkonäön kestää aikaa.

 

“Erittäin loistavaa työtä! Uskomaton mainostoimisto! Arvostamme sitä, että kaikki palvelut ovat yhden puhelinsoiton päässä."

Juuso Viherlaakso, toimitusjohtaja, Kemvit Oy

Ota
yhteys