Syvempää näkemystä

Lillbacka Powerco loi uuden Finnpower -luksuspyörämerkin. Mallisto on rakennettu hienoimmista materiaaleista ja tarkkaan valituista komponenteista. Asiakkaan mieltymyksen mukaan kustomoitavan pyörän kohderyhmänä on massasta erottuva mukavuutta arvostava kuluttaja. Buorre on osallistunut konseptin brändin kehittämiseen sekä verkossa että perinteisellä paperilla. Laaja markkinointiosaaminen ja intohimo pyöräilyyn auttoivat ajatukseen innovatiivisen käyttöohje- ja esitemateriaalin yhdistämisestä.

”Ammattimainen näkemys toisenlaisen pyörän markkinointiin ja tinkimätön laatu ovat kantaneet tiiviiseen markkinointiyhteistyöhön.”

 

Timo Taipalus, COO, Lillbacka Powerco

Katso muita referenssejämme:

Teollinen muotoilu

BMH Technology

Lue lisää
Markkinointimateriaalit, Markkinointikampanjat, Digitaalinen markkinointi, Printti, Branding

Skanno

Lue lisää
Serres
Teollinen muotoilu, Valokuvaus

Serres

Lue lisää
Verkkosivut, Branding

Fineweld

Lue lisää

Soita
meille