Alan johtava yritys

Lillbacka Powerco Oy valmistaa hydraulisia letkuliitinpuristimia sekä letkuleikkureita ja on alallaan maailman johtava yritys. Noin 95 % Lillbacka Powercon tuotteista viedään ulkomaille yli 60 eri maahan. Lillbacka Powerco Oy:n tuotteet kulkevat nimellä Finn-Power.
 

Buorre suunnitteli ja toteutti Lillbackalle uudet verkkosivut ja extranetin, joiden ilmettä ja toiminnallisuutta uudistettiin ja yhtenäistettiin messujen visuaalisen ilmeen kanssa. Verkkosivujen ulkoasussa säilytettiin Finn-Powerin sini-musta-valkoinen väritys ja samat tuotekategoriat, mutta sivuista tehtiin selkeämmät ja visuaalisesti näyttävät. Verkkosivuille lisättiin runsaasti tietoja Lillbackan koneista ja tuotteista, ja samalla kiinnitettiin erityistä huomiota hakukonenäkyvyyteen ja responsiivisuuteen. Myös verkkosivujen rakenteesta tehtiin entistä selkeämpi, ja sivujen uudistuksella pyrittiin yhtenäistämään brändiä. Lillbacka Powercon uudet verkkosivut ovat sisällöllisesti runsaat, visuaalisesti näyttävät ja yhtenäiset, ja ne kuvastavat vahvasti sitä, että Lillbacka Powerco on alallaan maailman ykkönen. Uudistunut extranet tarjoaa Lillbackan jälleenmyyjille kattavan ja runsaasti kuvia sisältävän mediapankin, tuotekoulutusta sekä hyödyllisiä linkkejä ja tiedotteita.

Lillbacka Powerco tilasi Buorrelta messuosastonsa yleisilmeen Saksan Düsseldorfissa järjestettäville Tube-messuille, jotka ovat suuret putki- ja letkuvalmistajien messut. Buorre suunnitteli 3D-mallina Lillbackalle massiivisen 160 m2:n messuosaston ja messuihin liittyvät markkinointimateriaalit. Messuilla oli vuonna 2016 yli 1 200 kansainvälistä näytteilleasettajaa ja siellä vieraili lähes 70 000 ammattilaista eri puolilta maailmaa. Lillbackan näyttävä messuosasto erottui joukosta edukseen, ja se oli myös hyvin erilainen kuin yrityksen aikaisemmat messuosastot. Myös Buorren toteuttama video herätti messuilla paljon huomiota. Videolla esiteltiin Finn-Power-tuotteita ja niiden tuhansia käyttömahdollisuuksia eri teollisuudenaloilla. Buorre suunnitteli messuja varten myös Finn-Power-koneiden tuotekortit ja esitteet.

Buorre teki Lillbacka Powercolle videon Saksan Düsseldorfissa järjestettäville Tube-messuille, jotka ovat suuret putki- ja letkuvalmistajien messut. Video herätti messuilla paljon huomiota ja kiinnostusta. Videolla esiteltiin Finn-Power-tuotteita ja niiden tuhansia käyttömahdollisuuksia eri teollisuudenaloilla. Video lanseerattiin messuille, mutta sitä käytetään paljon muussakin yrityksen markkinoinnissa.

Buorre on valokuvannut Lillbackan Finn-Power-tuotteita sekä verkkosivuja että muuta markkinointimateriaalia varten. Buorre käy kuvaamassa Lillbackan tuotteita monta kertaa vuodessa paikan päällä, esimerkiksi aina kun yritys tuo markkinoille uuden koneen.

Buorre tekee Lillbackalle ajankohtaisia asioita käsitteleviä kuukausitiedotteita, joiden aiheet suunnitellaan yhdessä yrityksen kanssa. Buorre on tehnyt Lillbackalle myös useita esitteitä, kuten pöydällä käytettävistä puristinkoneista julkaistun esitteen sekä huoltopuristinmalleista kertovan esitteen.

Buorre on tehnyt Lillbacka Powercolle myös pakkaussuunnittelua. Yrityksen rasvatuubipakkaus on Buorren suunnittelema.

Syvempää näkemystä

Lillbacka Powerco loi uuden Finnpower-luksuspyörämerkin. Mallisto on rakennettu hienoimmista materiaaleista ja tarkkaan valituista komponenteista. Asiakkaan mieltymyksen mukaan kustomoitavan pyörän kohderyhmänä on massasta erottuva mukavuutta arvostava kuluttaja. Buorre on osallistunut konseptin brändin kehittämiseen sekä verkossa että perinteisellä paperilla. Laaja markkinointiosaaminen ja intohimo pyöräilyyn auttoivat ajatukseen innovatiivisen käyttöohje- ja esitemateriaalin yhdistämisestä.
 

”Ammattimainen näkemys toisenlaisen pyörän markkinointiin ja tinkimätön laatu ovat kantaneet tiiviiseen markkinointiyhteistyöhön.”  

Timo Taipalus, COO, Lillbacka Powerco

Ota
yhteys