Muumi Baby

Kohti digitaalista liiketoimintaa

Delipap Oy on suomalainen perheyritys, jonka tuotteita löytyy useasta kodista läpi Suomen. Buorre ja Delipap Oy ovat rohkeasti uudistaneet Muumi Baby -vaippojen brändiä paitsi sen digitaalisen ilmeen, myös laajemmin liiketoiminnan ja verkkoratkaisujen osalta.

Iho- ja ympäristövastuullisten Muumi Baby -vaippojen tarina kantaa pitkälle historiaan, jopa Delipap Oy:n perustamisvuoteen 1979. Tuolloin Raimo Nuortie, pienten lasten isä ja paperialan asiantuntija, päätti kehittää omalle herkkäihoiselle vauvalleen markkinoiden ihoystävällisimmän vaipan.

Pitkäikäisen yrityksen ja luotettujen tuotteiden historiaa kunnioittaen Buorre on tuottanut ajankohtaisia tarpeita täyttäviä ratkaisuja: tämä on tarkoittanut kokonaisvaltaista digitaalista murrosta Muumi Baby -vaippojen brändin liiketoimintaan. Heti yhteistyön alussa määriteltiin, kuinka brändiä lähdetään rakentamaan datan, digitaalisen myynnin ja markkinoinnin automaatioiden avulla. 

Samalla valittiin sopivimmat työkalut mediaseurantaan, verkkopalveluihin, sosiaalisen median hallintaan, hakukoneoptimointiin, analytiikkaan ja raportointiin. Asiakastiedon hallinta ja hyödyntäminen markkinoinnissa ja digitaalisten palveluiden kehittämisessä on tärkeä osa kokonaisuutta.


Buorre vastasi visuaalisesti houkuttelevan, modernin verkkosivun ilmeen ja rakenteen uudistamisesta sekä toteutuksesta. Sivusto kertoo tarinaa Muumi Baby -vaippojen brändin arvoista ja tuotteiden laadusta hakukonenäkyvyys huomioiden, jotta sivusto tavoittaa kohdeyleisönsä mahdollisimman hyvin myös hakutuloksissa.

Muumi Baby -vaipoille luotu verkkokauppa tuo asiakkaille mahdollisuuden tilata tuotteita ensi kertaa suoraan kotiovelleen kuukausitilauksen muodossa: konsepti aidosti helpottaa lapsiperheiden elämää. Kuukausitilauksen visio kumpusi brändin asiakkaiden tarpeiden kartoittamisesta ja tunnistamisesta.

Verkkokaupan suunnittelussa ja toteutuksessa asiakkaiden käyttökokemus on ensisijaisessa roolissa. Uuden sivuston julkaisun jälkeen käyttökokemuksen kehittäminen palautteen, uusien tarpeiden ja datan pohjalta jatkuu yhä aktiivisessa yhteistyössä Delipap Oy:n tiimin kanssa. 



“Buorren tiimi tekee töitä täydellä sydämellä! Muumi Babyn verkkosivut ja verkkokauppa uudistettiin nopealla aikataululla ja olimme erittäin iloisia siitä, kuinka kokonaisvaltaisesti Buorren tiimi oivalsi juuri meidän brändimme tarpeet ja lopputuloksena saimme visuaalisesti erittäin kauniin ja toimivan kokonaisuuden.

Kehitystyö Muumi Babyn digitaalisten palveluiden parissa jatkuu meillä koko ajan ja Buorre on ollut luonteva valinta jatkaa yhdessä aloitettua hyvin alkanutta taivalta. Suosittelemme lämpimästi Buorrea digimarkkinoinnin kumppaniksi.”

Maria Heinonen, Digital Brand Manager, Delipap Oy

Digitaalinen kauppa tarvitsee digitaalista markkinointia. Delipap Oy on panostanut viimeisen vuoden aikana Muumi Babyn digimarkkinointiin niin sisäisesti, kuin ulkoisia resursseja hyödyntäen. Buorre on auttanut Muumi Baby -bränditiimiä kampanjoiden ideoinnissa, luonnissa ja seurannassa. 

Markkinointia on kohdennettu entistä paremmin rakentamalla näytetilausprosessit kerryttämään oikeanlaista dataa esimerkiksi asiakaskohtaisesti lapsen iästä. Markkinoinnin automaation ratkaisut ja kohdennettu sisällöntuotanto ovat kiinteä osa brändiuudistusta, ja kohdennukset näkyvät niin uutiskirjeissä, verkkosivuissa kuin somessakin.



“Ihailen Delipapin rohkeutta uudistua ja ajatella kaikissa uudistuksissaan aina ensin asiakkaitaan. On ollut ilo ja kunnia työskennellä yhdessä samaa tavoitetta kohti; parempaa asiakaskokemusta ja asiakaspalvelua. Delipapin arvojen takana on myös kumppanin helppo seistä. Harva yritys huomioi vastuullisuutta ja ympäristöarvoja yhtä kokonaisvaltaisesti, kuin Delipap.”

Eeva Hotta, Creative Director, Buorre

Lisää referenssejä

Pysy mukana kehityskulussa

Tilaa uutiskirjeemme ja pysy ajan tasalla markkinoinnin, digipalveluiden ja muotoilun uutisista. Lupaamme inspiroida ja innostaa, emme täyttää sähköpostiasi turhaan!