Rinta-Joupin Autoliike Oy on yli 60 vuotta autokauppaa harjoittanut perhe-yritys, joka toimii 16 eri paikkakunnalla. Yritys edustaa 17 eri automerkkiä ja sen valikoimissa on yli 2500 ajoneuvoa. Rinta-Joupin Autoliike myy vuositasolla noin 19 000 ajoneuvoa. Yrityksen liikevaihto on noin 280 miljoonaa euroa ja henkilökuntaa on noin 350.

Ilme

Rinta-Joupin Autoliike halusi uudistaa yrityksensä ilmettä eri markkinointikanavissa. Uusi ilme haluttiin tehdä muista autoliikkeistä erottuvaksi ja nostaa esille yrityksen vahvuuksia. Buorre toteutti Rinta-Joupin Autoliikkeelle uuden ilmeen esimerkiksi printti- ja digikanavien mainoksiin. Lisäksi erilaisiin kampanjoihin toteutettiin visuaaliset ilmeet ja mainostekstit yhteistyössä asiakkaan kanssa.

Videot

Buorre on toteuttanut Rinta-Joupin Autoliikkeelle erilaisia videoita. Kesällä 2016 Rinta-Joupin Autoliike tahtoi viestiä asiakkailleen, että auton voi ostaa tulemalla liikkeeseen asiantuntevien myyjien avulla. Toisena vaihtoehtona on ostaa auto suoraan kotisohvalta, joka on nykyisin entistä suositumpaa.

Katso muita referenssejämme:

Markkinointimateriaalit, Digitaalinen markkinointi, Verkkosivut, Branding

Okartek

Lue lisää
Videotuotanto, Verkkosivut

Levón-instituutti

Lue lisää
Valokuvaus, Teollinen muotoilu, Pakkaussuunnittelu

Vieser

Lue lisää
Videotuotanto

Kuvamuisto

Lue lisää

Soita
meille