Sievitalo Oy on muuttovalmiiden omakotitalojen, vapaa-ajan asuntojen ja täydenpalvelun asunto-osakeyhtiöiden rakentaja. Sievitalon toiminnan keskeisiä arvoja ovat rakentamisen ja asiakaspalvelun laatu, toimitusvarmuus sekä nykyaikainen ja kaunis talomallisto. Yrityksen liikevaihto on noin 27 miljoonaa euroa. Haastavassa markkinassa Sievitalo on kasvattanut liikevaihtoaan viime vuosina noin 30% per vuosi. 

Ilme

Sievitalo on halunnut kehittää ilmettään erilaisissa kanavissa. Ilmeessä on pyritty nostamaan esille mielikuvaa laadukkaista materiaaleista ja nostettu esille selvästi kampanjoiden teemat. Lisäksi Buorre on ollut mukana rakentamassa brändiä Sievitalon uusille liiketoiminta-alueille, kuten Oma malli-palvelulle. 

Asuntomessut

Buorre toteutti Seinäjoella kesällä 2016 järjestetyille Asuntomessuille ilmeen digi- ja printtikanaviin.

Suomen kaunein Sievitalo

Buorre toteutti syksyllä 2015 Sievitalon markkinointikampanjan jossa haettiin Suomen kauneinta Sievitaloa yleisöäänestyksen avulla. Buorren roolina oli yhdessä Sievitalon kanssa ideoida kampanjan sisältö ja toteutus.

 

Markkinointikampanjan aikana Buorre toteutti kampanjan graafisen ilmeen ja verkkosivun, kuvaukset kohteissa, asiakastarinoiden kirjoittamisen sekä viestinnän asiakkaiden suuntaan. Kilpailussa saatiin tehokkaasti aktivoitua nykyiset Sievitalojen asukkaat, rakennettua positiivista yrityskuvaa ja lisäksi kerättyä kuvamateriaalia Suomen kauneimmista Sievitaloista yrityksen käyttöön.

Markkinointikumppanuus

Buorre toimii Sievitalon jatkuvana kumppanina markkinoinnissa. Yhteistyössä syntyvät esimerkiksi kampanjoiden visuaaliset ilmeet ja viestit markkinointimateriaaleihin.

Katso muita referenssejämme:

Valokuvaus, Verkkosivut, Branding

Asianajotoimisto Harry Träskbäck Oy

Lue lisää
Teollinen muotoilu

Wärtsilä

Lue lisää
Palvelumuotoilu, Tilasuunnittelu, Branding

24Pesula

Lue lisää
Verkkosivut, Branding

Keko-kellarit

Lue lisää

Soita
meille