Buorre

Buorre suunnitteli Vaasa City Storm -kampanjalle uudistetun konseptin kevääksi 2016 ja samalla kampanjakonseptilla jatkettiin myös saman vuoden syksyllä. Kampanjan ilme ja materiaalit uudistettiin houkuttelevammaksi, ja kaikki turha karsittiin pois. Uudella ilmeellä tavoiteltiin parempaa näkyvyyttä ja lisää näyttävyyttä Vaasan keskustassa. Lisäksi ihmisiä haluttiin houkutella kauempaakin Vaasa City Storm -alennuspäiville. Vaasa City Storm sai uudesta ilmeestään paljon positiivista palautetta: Buorren toteuttamat ilme ja konsepti koettiin toimiviksi.

 Buorre
 Buorre

Buorre on tehnyt Vaasa City Stormille jo kaksi kuvastoa: keväälle ja syksylle 2016. Kuvasto sisälsi ilmoittajien kampanjatarjouksia ja mainoksia. Kuvaston ideana oli houkutella ihmisiä ostoksille keskustan alennuspäiville. Paperisen kuvaston levikki kattoi noin 65 000 ihmistä, ja kuvasto oli saatavilla myös sähköisessä muodossa internetistä.

 Buorre

Buorre toteutti Vaasa City Stormille ensimmäistä kertaa järjestelmällistä sosiaalisen median markkinointia keväällä 2016 ja sitä jatkettiin syksyn 2016 kampanjassa. Sosiaalisen median markkinointi kohdistettiin Vaasaan ja sen lähialueille, kuten Seinäjoelle, Pietarsaareen, Kristiinankaupunkiin ja Uumajaan. Vaasa City Storm tavoitti Facebook-mainonnallaan noin 110 000 ihmistä. Facebook-mainonnan tavoitteena oli saada ihmiset tietoisiksi Vaasa City Storm -kampanjasta ja siten houkutella heidät ostoksille Vaasaan.

 Buorre
Ota
yhteys