Buorre

Digikampanja

Pakkaussuunnittelu

Verkkosivut

Visuaalinen ilme

Vaskisepät on konesaumattuja peltikattoja ja kattoremontteja tekevä yritys, joka on vahvassa kasvussa. Vaskisepillä toimitaan vanhan käsityöläisperinteen mukaan perinteisellä mestari-kisälliperiaatteella, jossa peltisepäntaidot siirtyvät työssä opitun kautta eteenpäin. 
 Buorre
 Buorre

Markkinoinnin konsultointi

Buorre laati yhdessä Vaskiseppien kanssa tarkan markkinointisuunnitelman, jota lähdettiin toteuttamaan. Buorre antoi Vaskisepille markkinoinnissa konsultointiapua, ja yrityksen brändiviestiä ja asiakaslupausta kiteytettiin. Digimarkkinointi otettiin markkinointisuunnitelmassa vahvasti osaksi yrityksen markkinointia.
 
Buorren kanssa tehdyn markkinointiyhteistyön myötä Vaskisepille alkoi tulvia tilauksia, minkä seurauksena yrityksen uudeksi kehityskohteeksi tulikin lisähenkilökunnan rekrytointi. Yrityksen tilauskirjat tulivat ennätyksellisen täyteen, ja Vaskisepät on omien sanojensa mukaan noussut Suomen suurimmaksi peltisepänliikkeeksi
 Buorre

Digimarkkinointi

Digimarkkinoinnin tavoitteena oli saada verkkosivujen kautta lisää yhteydenottoja, mikä helpottaisi yrityksen myyntityötä. Buorre suunnitteli Vaskisepille esimerkiksi Vingerpori-kilpailun, jossa kuuluisaan Fingerpori-huumorisarjakuvaan sai keksiä omat repliikit ja voittajalle oli palkintona luvassa matka Kroatiaan. Kilpailulla haluttiin tuoda esille myös se, että Vaskisepillä halutaan pitää hauskaa työn ohessa. Tällä on suuri merkitys henkilöstölle ja työpaikan ilmapiirille, joten kilpailulla tuotiin siten esiin myös sisäisen markkinoinnin näkökulmaa.
 Buorre
Ota
yhteys