Brändiaktivisti valitsi Buorren

Buorren osaaminen vahvistuu jälleen, kun Eeva Halme aloittaa ja tuo vahvaa b2c ja b2b puolen osaamista ja yli 20 vuoden kokemusta taloon.
 
Eeva Halme aloitti Markkinointitoimisto Buorren Markkinoinnin strategina 1.10.
 
Eeva Halme on kansainvälisesti palkittu markkinointiviestinnän asiantuntija, Suomen suurimpien brändien rakentaja. Valio, Alko, Fazer, Paulig, Silja Line, Atria...näille ja monille muille Eeva on tehnyt pitkäjänteistä brändin rakennusta, konseptisuunnittelua, mainoskampanjoita ja pakkausuudistuksia. Pitkän linjan suunnittelijana hän on osallistunut myös päivittäistuotteiden tuotekehitykseen.
 
20 vuotta mainostoimistoissa kuten mm. Sekissä, Lowella ja Publicis´ssa Art directorina vaihtui markkinointi/tuoteryhmäpäällikön titteleihin noin 7 vuotta sitten. Eevasta tuli mainostoimistojen asiakas ja samalla syveni kaupan, tuotekehityksen ja palveluiden markkinoimisen kuviot. Vaihtaminen luovasta suunnittelijasta prosessikaavioiden pariin ei ollut kivutonta. “Olen liiketoimintaa ja luovuutta yhdistävä analyyttinen projektinvetäjä ja ideatykki samassa paletissa. Välillä kyllä ajattelin, etteikö millään muulla ole mitään merkitystä yrityksissä kuin kustannustehokkuudella. Mutta pian ymmärsin lukujen ja mittareiden välttämättömyyden.”
 
Nyt Eeva on eräänlainen paluumuuttaja. “Seitsemän vuoden aikana pääsin perehtymään matkailu-kulttuuri-elintarvike- ja terveydenhoitoalaan. Nyt palaan suunnittelutoimistoon, mutta en perinteiseen mainostoimistoon vaan business designiin, teknologiaan ja muotoiluun erikoistuneeseen Markkinointitoimisto Buorreen.

”Pystymme nyt tarjoamaan asiakkaillemme entistä kokonaisvaltaisemmin markkinointiviestinnän strategista osaamista sekä käytännönläheisiä toimenpide-ehdotuksia myynnin edistämiseksi.” kertoo Tomi Rinne, Buorre COO.
 
”Asiakaskokemuksen parantaminen ja palveluiden tuotteistaminen ostopäätöksen helpottamiseksi ovat molemmat lähellä sydäntäni - ja niiden tuloksellisuudesta on vahvaa näyttöä!” kertoo Eeva.
 
Eeva vaikuttui Buorren muotoilun ja teknologian osaamisesta. Buorrella yhdistyy koko palvelun ja tuotteen elinkaari 360 ajatteluun, jossa asiakasta pystytään palvelemaan liiketoiminnan jokaisessa prosessin vaiheessa. Erikoisosaamisen kirjo on hämmästyttävän vahva ja laaja!
 
 
Buorre on vuonna 2007 perustettu markkinointitoimisto, joka keskittyy liiketoiminnallisiin tuloksiin tähtäävään konsultointiin, suunnitteluun ja toteutukseen. Buorren toimintaa ohjaavat tavoitteet ja mittarit. Buorren liikevaihto joulukuussa 2017 päättyneellä tilikaudella oli 1,8 miljoonaa euroa, vuoden 2016 liikevaihto oli 1,3 miljoonaa euroa. Vuoden 2018 aikana Buorre on tehnyt strategiamuutoksia, kouluttanut ja investoinut AR/ VR teknologiaan, ja vuodelle 2018 odotetaan samaa liikevaihtoa kuin viime vuonna. Buorre on saamea ja tarkoittaa hyvää. Hyvää ovat myös Buorren palvelut jotka toimii neljällä paikkakunnalla, jotka sijaitsevat Helsingissä, Vaasassa, Seinäjoella ja Kokkolassa.
Ota
yhteys