Hyvä asiakas

Eeva Hotta

Hyvä asiakas,

Ensi kertaa kun sinut kohtasin, olit minulle jotain täysin uutta ja tuntematonta. Aloitimme viestittelyn pikkuhiljaa, asiakaspäällikkö esiliinana. Mietin, että miltähän sinä näytät, kuinka vanha olet, mitä olet kokenut ja minne olet menossa. Mikä vie sinua eteenpäin, mikä inspiroi, mikä tekee sinusta juuri sinut? Kuva alkoi hahmottua päästyämme tekemään monenlaisia mahtavia projekteja porukalla. Annoit minulle vapautta ja ymmärrystä, vastasit hassuihinkin kysymyksiin.

Mikä pitää meidät yhdessä, on keskinäinen kunnioitus ja yhteinen tahtotila. Virheistä ja haasteista päästään yli, kun niistä puhutaan ja tiedetään, että kumpikin tarkoittaa hyvää ja tahtoo kehittyä. On myös valtavan tärkeää hyväksyä se, että jokaisella on vahvuuksien lisäksi heikkouksia. Niihin oppii suhtautumaan lämmöllä, jopa arvostamaan. Täydellisyys on meidän ihmisten keskuudessa utopiaa, täydellisyys ei haasta, täydellisyys sammuttaa elämästä värit ja vivahteet.

Vaikka tunnen sinut jo melko hyvin, tiedän, että sinussa on valtavasti puolia, joita en ole vielä päässyt näkemään. Asioita, joita en sinusta tiedä. Ja asioita, jotka sinussa muuttuvat ja joita yhdessä muutamme.
Haluan auttaa sinua näkemään sinussa ne ominaisuudet, joita et itse ehkä huomaa tai pidät varsin tavallisina, itsestäänselvyyksinä. Haluan kertoa niistä koko maailmalle. Haluan rohkaista sinua kokemaan uusia asioita, näkemään uusia mahdollisuuksia, ja tukea sinua matkasi varrella.
 

En osaa sinua asiakkaaksi kutsua. Olet työkaveri. Olemme vertaisia. Täydennämme toisiamme. Vain muutos on pysyvää, joten vaikka joskus tiemme eroaisivat, haluan sinun tietävän että tahdon sinulle kaikkea hyvää, toivon sinulle voimaa selviytyä vaikeuksista, ja rohkeutta jatkaa niistä huolimatta.

Annathan jalkojesi kohota joskus maanpinnalta. Todellisuutta emme koskaan sellaisenaan kykene näkemään, joten miksei väritettäisi sitä joskus ruusunpunaisella?

Rakkaudella,
Eeva

Eeva Hotta

Kauaa ei Eeva ehtinyt viettää leppoisaa freelancerin arkea, kun Pinja, rikostoveri Kuopion Muotoiluakatemian ajoilta, yhytti hänet vahvistamaan Helsingin toimiston savolaisedustusta. Eeva taitaa asiakaslähtöisen graafisen suunnittelun yritysilmeistä ja printistä web-layouteihin. Eeva tykkää ihmisistä, merkityksistä, väreistä ja boulderoinnista, ja on hieman yllytyshullu.

Blogi
09/08/2017
Hyvä asiakas, Ensi kertaa kun sinut kohtasin, olit minulle jotain täysin uutta ja tuntematonta. Aloitimme viestittelyn pikkuhiljaa, asiakaspäällikkö esiliinana. Mietin, että miltähän sinä näytät, k...
Blogi
02/06/2017
Buorren markkinointi- ja designtiimin työntekijöistä suuri osa istua nököttää koneellaan kaiket päivät. Työasento vaihtelee keskittyneisyyden mukaan. Kun työ vaatii suunnatonta tarkkuutta tai kun pääs...
Blogi
18/04/2017
Vuosi täällä Buorrella on vierähtänyt tosi nopeasti, pikkuhiljaa olen päässyt jyvälle siitä mitä täällä tehdään. Mietin eräänä päivänä sitä, miten markkinointi- ja designtoimisto saattaa monille olla...
Blogi
30/03/2017
Koska olet viimeksi istunut aidosti alas yrityksesi blogin tiimoilta? Koska olet viimeksi kyseenalaistanut yrityksesi blogin osana markkinointiasi? Uskoisin, että joko et ole pohtinut sen merkitystä y...

Soita
meille