Klikkaa ja katso mitä toimitusjohtaja Tuukka tekee hillasuolla.

 

 

 

Näin se menee. Suurin osa tämänkin viestin vastaanottajista klikkasi. Se kolmion muotoinen nappula toimii aika hyvin.

 

Menneet pari viikkoa ovat olleet jälleen monella tavalla opettavaisia ja toisaalta ihmeellisiäkin. Yhden asian nousu on hämmästyttänyt jopa meitä Buorrelaisia; Videot.

 

Video on tehokas viestin välittäjä, ja kaikki haluavat nyt kertoa tarinansa niiden avulla. Hyvästä videosta on oppeja internetin maailma pullollaan, mutta jotain me olemme Buorrellakin tehneet niiden puitteissa oikein – meiltä on tilattu kuluvan vuoden aikana jo yli 60 videota! On 2D-animoituja, 3D-animoituja ja vanhoja kunnon videovideoita. Yritysesittelyä, tuote-esittelyä, kampanjamainosta, sketsiä, somevideota jne. Kaikkea löytyy ja tekotavat ovat monet sanoi apina siinä jossain sananlaskussa.

 

Videoiden oikea pituus puhuttaa myös aivan ihmeellisen paljon asiakkaiden keskuudessa. Edelleenkään yhtä parasta mittaa videolle ei ole. Moni toimii alle 30 sekunnin mittaisena, mutta olemme myös kokeneet, että noin kolmen minuutin videonkin jaksaa ihmiset tuijottaa alusta loppuun asti, kun vain sisältö on mielenkiintoinen ja aito.

 

Yksi asia on kuitenkin meillä hyvin tiedossa – yhtään videota ei lähdetä tekemään, jos ei ole kunnolla määritelty mitä sillä halutaan viestiä ja mitä sillä tavoitellaan. Asetetaan mittarit ja aletaan hommiin. Millainen tarina kerrotaan sinun yrityksestäsi?

Ota
yhteys